Geografi 
  • Hovedstaden (inkl. Nordsjælland)
Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1327
Jobmærke 
1000124
Ansøgningsfrist 
10-12-2016

TOTAL is a global international energy group present in more than 130 countries from the exploration, production and refining of oil products to the commercialisation of petroleum and chemical products. In the Nordic Countries TOTAL covers a wide range of chemical and petroleum products and is a major player in Exploration and Production in Norway. Check us out at: www.totalnordic.com

Regnskabsmedarbejder/Accountant

Til Total Nordics nordiske hovedkvarter centralt placeret i København søges en faglig dygtig medarbejder til regnskabsafdelingen.

Total Nordic er en del af Total Marketing & Service, den kommercielle afdeling af Total-koncernen, der med ca. 96.000 ansatte er det fjerde største olieselskab i verden. Total tilbyder en bred vifte af skræddersyede tjenester og avancerede produktløsninger i alle nordiske lande inden for forretningsmæssige aktiviteter: Smøremidler, Jetfuel, Bitumen og Special-væsker.

Om jobbet

Som vores nye kollega vil du indgå i et mindre team af erfarne og kompetente kolleger, der har ansvaret for Total Nordics aktiviteter i alle de nordiske lande.

Dine primære opgaver vil være:

  • Kreditor- og debitor bogholderi, herunder kontering, bogføring, kontroller og afstemninger
  • Opfølgning på debitorer samt udsendelse af kontoudtog
  • Frigivelse af salgsordrer
  • Daglig styring af registrering/godkendelse af leverandør regninger
  • Kontrol og bogføring af rejseafregninger for medarbejdere
  • Bogføring og afstemning af anlægskartotek samt beregning af afskrivninger
  • Månedsluk, herunder afstemning af balance poster
  • Øvrige Ad hoc opgaver

Om dig

Vi forestiller os, at du har en bred erfaring inden for regnskab og bogholderi samt en relevant regnskabsmæssig uddannelse. Du er god til at samarbejde med kolleger i teamet og på tværs af organisationen (logistik, salg, marketing, kundeservice etc.). Du trives i en travl og afvekslende hverdag med en stor kontaktflade. Derudover er det vigtigt at:

  • Du er øvet bruger af Excel og generelt har flair for IT
  • Du har erfaring med SAP (ikke et krav men vil være en stor fordel)
  • Din arbejdsstil er struktureret, og at du tager ejerskab på opgaverne og følger dem til dørs
  • Du er robust, imødekommende og har en positiv tilgang til opgaverne
  • Du kommunikerer flydende, både skriftligt og mundtligt, på dansk/skandinavisk samt engelsk

Du tilbydes

En fuldtidsansættelse i succesfuld og veletableret virksomhed i et internationalt miljø. Du vil få adgang til store faglige udfordringer med kvalificeret national- og international support. For den rette kandidat vil der være gode muligheder for, at stillingen kan udvikle sig over tid. Du vil få løn efter kvalifikationer og erfaringer. Derudover får du pensions- og frokostordning.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Senior rekrutteringskonsulent Anne Nyvang på +45 41 21 13 27 eller anne.nyvang@hartmanns.dk.

Hartmanns varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettes hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler, også inden ansøgningsfristens udløb.

Søg job