Geografi 
  • Hovedstaden (inkl. Nordsjælland)
Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1323
Jobmærke 
1000145
Ansøgningsfrist 
14-01-2017

Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma er en inspirerende videns- og teknologivirksomhed forankret i grundlæggerfamiliens tro på udvikling og teknikkens muligheder. De har vokseværk og er i dag 150 medarbejdere fordelt på kontorerne i København, Århus, Vejle og Silkeborg. De tekniske arbejdsområder er meget varierende og omfatter bygningsdesign og renovering, hospitalsbyggeri og -teknologi, undervisnings- og forskningsbyggeri, samt data- og industribyggeri.

Innovativ og ambitiøs HR Manager til visionær rådgivende ingeniørvirksomhed

Er du klar til at udfordre dig selv og din HR viden, og har du lyst til at arbejde i et rådgivende ingeniørfirma, som tænker utraditionelt og visionært? Har du mod på at indgå i et kreativt tværfagligt miljø med en unik organisationsform, og tør du drømme og udfordre de interne HR strukturer og -processer? Har du lyst til at få en central rolle i virksomheden og få mulighed for at præge den fremtidige udvikling? Og er du klar til at indgå i ledelsesteamet og være med til at løfte de ledelsesmæssige og strategiske opgaver i virksomheden?
Så er dette muligvis jobbet for dig!

Virksomheden

Søren Jensen Rådgivende Ingeniørfirma er en inspirerende videns- og teknologivirksomhed forankret i grundlæggerfamiliens tro på udvikling og teknikkens muligheder. De har vokseværk og er i dag 150 medarbejdere fordelt på kontorerne i København, Århus, Vejle og Silkeborg. De tekniske arbejdsområder er meget varierende og omfatter bygningsdesign og renovering, hospitalsbyggeri og -teknologi, undervisnings- og forskningsbyggeri, samt data- og industribyggeri.
Hos Søren Jensen arbejder medarbejderne i tværfaglige teams efter modellen team-of-teams. Medarbejderne indgår også i landsdækkende tværgående faggrupper, hvor der er fokus på udvikling og vidensdeling. Der dedikeres midler til kompetenceudvikling, forskning og nytænkning. Søren Jensen er kendt for sin flade organisation, hvor der er nærhed mellem ledelse og medarbejdere, og mellem kunde og medarbejdere. Der arbejdes hele tiden på, at medarbejderne får de bedste betingelser for arbejdsglæde, tryghed og lysten til at afprøve nye ideer.

Jobbet

I stillingen som HR Manager vil du få base på et af kontorerne centralt i København eller Århus. Men stillingen er landsdækkende, hvorfor der må påregnes rejseaktivitet i jobbet. Som del af ledelsesteamet vil du have direkte reference til virksomhedens administrerende direktør og komme til at fungere som strategisk og forretningsorienteret sparringspartner for hele ledelsesteamet omkring strategisk kompetenceudvikling og udvikling i resultatskabelse, samt indgå som del af firmaets daglige ledelse. I teamet vil du blive ansvarlig for alt indenfor HR og skal sikre, at der i samarbejde med andre i organisationen bliver taget hånd om følgende arbejdsområder:

  • Personaleadministration
  • Onboarding programmer for nyansatte samt exit-interviews med medarbejdere som forlader virksomheden
  • Programmer/aktiviteter for udvikling og fastholdelse af medarbejdere
  • HR udviklingsprojekter som fx kompetenceafdækning og organisations-, leder- og medarbejderudvikling
  • Udvikling af CSR politik
  • Udvikling af redskaber og koncepter til MUS, sygefraværssamtale, feedback, gode møder m.v.
  • Ledersparring/-coaching i forbindelse med personlig udvikling og personalemæssige udfordringer som vanskelige samtaler, stress, sygdom, konflikter, lav performance m.v.
  • APV og trivelsmålinger, udarbejdelse af handleplaner, opfølgning m.v.
  • Coaching af medarbejdere omkring stress, trivsel, performance, karriere m.v.
  • Vedligehold af CV database og kommunikation omkring denne
  • Rekruttering og ”talentspejder”, herunder talentprogram for studerende
  • Employer branding rettet mod erfarne ingeniører (eventuelt udenlandske) og unge talenter

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du – udover din erfaring som HR ansvarlig, gerne fra andre brancher - kommer med en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, eksempelvis cand.merc., cand.soc i HRM eller HD(o), og at du behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forretningsniveau. Derudover vil der blive lagt vægt på følgende faglige og personlige kompetencer:

  • Du har erfaring med hands-on HR, herunder indsigt i HR politikker, systemer, processer og værktøjer
  • Du har forretningsmæssig forståelse/interesse
  • Du har erfaring med personalejura og overenskomster
  • Du har stærke samtaletekniske kompetencer
  • Du er en holdspiller, som lægger vægt på at spille andre bedre
  • Du er nærværende med naturlig autoritet og en stærk integritet
  • Du er kreativ og besidder samtidig modet til at føre dine idéer ud i livet
  • Du er er struktureret, og du er typen, der følger op og afslutter
  • Du har evnen til at motivere og flytte andre mennesker
  • Du skaber resultater gennem andre
  • Du er en stærk kommunikator/formidler – gerne med erfaring i brug af sociale medier

Virksomheden tilbyder

Søren Jensen er ejerledet, har en meget positiv organisation, og der er kort fra tanke til handling. Virksomheden er teknologiførende og går rigtig meget op i faglig udvikling, både hos dig som medarbejder og i de forskellige faggrupper i virksomheden, og du vil løbende komme på kurser og seminarer. Du får en god fast løn + overtidsbetaling for timer udover 38 timer pr. arbejdsuge samt ulykkes- og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Vi glæder os til at læse din ansøgning, som du gerne må sende med det samme. Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og dit CV.
For yderligere information kan du fra 2. januar 2017 kontakte Senior Business Consultant Mette Landau på mobil: 4121 1323 eller på mette.landau@hartmanns.dk

Hartmanns A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

Søg job