Geografi 
  • Sydjylland, Midtjylland
Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1450
Jobmærke 
1000153
Ansøgningsfrist 
30-01-2017

Stofa er en del af energi- og telekoncernen SE. SE investerer massivt i digital infrastruktur og har som mål at gøre Danmark til en digital vindernation. I SE-koncernen arbejder vi efter syv leveregler, som forpligter hele koncernen til at arbejde i samme retning, og fire kundeløfter, som løbende skal styrke og forbedre kundeoplevelsen hos os. På det grundlag vil vi nå SE-koncernens 2025-vision: Vi kæmper hver dag for mere bæredygtig energi og bedre digital kommunikation ved at udfordre vanetænkning og sætte nye standarder til gavn for mennesker og virksomheder i Danmark. Vi vil udleve vores leveregler og kundeløfter og gennem en unik virksomhedskultur sikre os afgørende konkurrencekraft. Vi vil videreudvikle andelsmodellen sammen med kunder og ejere, og derigennem fremtidssikre det samfund, vi er en del af.

Stofa søger supportere til Århus

Er du en vinder? Vil du være den bedste? Motiveres du af mål og resultater? Sætter du en ære i at levere en unik support oplevelse, hvor salg og service er på et højt niveau, hver dag – hele dagen? Hvis du kan svare ja til ovenstående, så har du muligheden for at blive en del af Stofa i Århus.

Jobbet

Som kundesupporter er din primære opgave at tage imod opkald fra eksisterende kunder, som har tekniske spørgsmål. Omdrejningspunktet for al kundekontakt er professionalisme, fokus på salg og mersalg og dermed sikring af, at vores kunder altid er tilfredse og har de rigtige produkter.

Du bliver en del af et miljø, hvor din leder og dine kollegaer er tæt på dig. Du vil møde en organisation, som vil samarbejde med dig om din ambition om at dygtiggøre dig, således at du hele tiden udvikler dine evner og dine resultater.

Om dig

Som person er du positiv og bidrager med højt humør, samtidig med at du udviser engagement. Du trives med at arbejde selvstændigt, og samtidig også som en del af et team, hvor gensidig sparring og videndeling og også et konkurrenceelement er en naturlig del af hverdagen.

Du motiveres af at skabe resultater og du går hele vejen for at rådgive kunderne om de bedste og mest optimale løsninger. Du kan lide dialogen, er salgsorienteret og er i stand til at anvende IT som arbejdsredskab. Desuden har du sikkert flair for og begejstres af nye interessante løsninger og landvindinger inden for kommunikation generelt – ex Smart TV, trådløse muligheder, diverse applikationer, gadgets m.v.

Din uddannelse er mindre relevant. Det vi lægger vægt på er, at du har lyst til at blive en del af Stofa, din gejst for at arbejde med kunder, og at du har vindermentalitet til at yde den absolut bedste service hver gang.

Citat fra Stofas kundesupportere:

”Supporten i Stofa er danskernes sherpaer. Vi tager kunderne ved hånden og hjælper dem med deres problemer. Vi støtter kunderne til selv at kunne løse deres problemer, eller vi løfter dem, når de har brug for det. Ansvar er ikke noget, jeg får - det er noget jeg tager”!

Stofa tilbyder dig

Som medarbejder i SE/Stofa skal du trives med et stort ansvar, for det kræver bare mere, når man skal helt tæt på kunderne og forretningen. Vi skal sammen turde sætte barren lidt højere. Det gælder vores ideer, vores faglighed og ikke mindst vores vilje til forandringer og udvikling. Vi arbejder med ambitiøse mål, og prioriterer vores leveregler og kundeløfter i alt hvad vi gør. Her får du mulighed for at udvikle dig både personligt og fagligt i et tæt samarbejde med gode kollegaer.

Stofa tilbyder dig et spændende og udviklende job med velordnede forhold og en professionel ledelse, som har stort fokus på trivsel og ikke mindst udvikling af sine medarbejdere. Du vil få grundig oplæring i jobbet og produkterne.

Du får fast grundløn samt bonus baseret på din individuelle performance. Lønpakken indeholder pension, 5 ugers ferie og efter 9 måneders ansættelse 5 feriefridage, frokostordning og andre attraktive personalegoder. Arbejdstiden er på 37 timer, som ligger i tidsrummet 08-22 på hverdage og 08-19 i weekenderne. Du skal således regne med at have 2 weekendvagter om måneden. Du får en vagtplan 4 uger forud, så du har mulighed for at planlægge ud fra den.

Der er sidste ansøgningfrist d. 31. januar 2017. Du skal kunne tiltræde 1. marts 2017, hvor du kan se frem til et intenst introduktionsforløb på 5 uger.

 

Du kan læse mere om jobbet, og se en video med medarbejdere fra kundeservice- og supportteamet her.

Skal vi kæmpe sammen?

Kan du se dig selv i ovenstående beskrivelse, glæder vi os til at høre fra dig hurtigst muligt.

Vi behandler ansøgningerne og indkalder til samtaler løbende, så skynd dig at sende dit CV med foto samt en en motiveret ansøgning, hvori du beskriver, hvorfor du gerne vil arbejde i Stofa, og hvorfor jobbet som kundesupporter bør blive dit.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringsspecialist Michael Mygind Nygaard på mail: michael.nygaard@hartmanns.dk eller mobil +45 4121 1450.

Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og CV

Hartmanns varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettes hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler - også inden ansøgningsfristens udløb.

Her på siden kan du også læse mere her om SE koncernens leveregler og kundeløfter



Søg job