Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1344
Jobmærke 
1000113
Ansøgningsfrist 
21-11-2016

Jespers Torvekøkken blev grundlagt i 1991 af kok Jesper Holmberg ud fra en vision og ambition om at lave herlig, sund og lækker frokost til medarbejderne rundt om i virksomhederne i Storkøbenhavn. Siden dengang er Jespers Torvekøkken vokset støt hvert år og har i dag udvidet med catering af selskabsmad og kantinedrift. I dag laves al maden fra Jespers Torvekøkken i et stort og moderne køkken på Telefonvej I Søborg og virksomheden beskæftiger i dag ca. 100 medarbejdere.

Produktionschef til nyt convenience-food koncept

Jespers Torvekøkken starter en ny produktionsenhed, som skal levere kvalitetsprodukter til dagligvare branchen. Det nye køkken skal levere convenience-food i store volumener, og vi søger en erfaren produktionschef, der med leantankegangen formår at tilpasse og optimere processerne i produktionen. Kan du tilpasse produktionen til forbrugernes høje krav og vil du lede det nye team med ansvar for hele setup´et? Så er det dig vi har brug for?  

Jespers Torvekøkken er en virksomhed i vækst, der driver kantiner, leverer frokostordninger, laver mad til selskaber og producerer færdigretter. Fundamentet i Jespers Torvekøkken er at mad laves fra bunden og bygger på friske og gode råvarer.  

Vil du være med til at skabe en succes?

I fællesskab med iværksætter og direktør Jesper Holmberg, bliver du drivkraften og ankermand i den nye produktionsenhed. Dine succeskriterier vil være at levere kvalitetsprodukter til tiden, overholde og forstå de komplekse SLA som er aftalt med kunderne (Dansk Supermarked og Nemlig.Com og flere samarbejder er på vej) samt lede og motivere dit team. Du bliver ansvarlig for hele produktionen og den daglige drift, hvilket indbefatter:

  •  Produktion og planlægning af hele convenience konceptet, hvor målsætningen er levering af store volumener og det påregnes det skal ske i flere skift
  • Ansvar for indkøb af råvarer og lagerbeholdninger (håndtering af datovarer)
  • Ansvar for distribution af varer ud til kunderne (regler for fødevarer, overholde SLA)
  • Facility management
  • Dokumentere processer og procedurer, i samarbejde med teamet, så produktionen tilpasses og finjusteres i forhold til kundernes behov
  • Samarbejde med øvrige afdelinger i Jespers Torvekøkken og dermed bidrager til optimering på tværs i organisationen

Du er drift fokuseret

Du skal bruge hele din erfaring og viden med produktionsledelse til at skabe dit eget job i en ny produktionsenhed. I din værktøjskasse kan du trække på dit kendskab og erfaring med Lean principperne, og du har arbejdet med dem ud fra et ledelsesmæssigt perspektiv. Du får ansvar for at sammensætte et stærkt team, som du formår at inddrage og uddelegerer til, så opgaverne smidigt løses og driftes. Jespers Torvekøkkens kommende leder er:

  •  En synlig leder, som er tæt på sit team. Du formår at tilpasse dig en organisation, som er ændringsparat, hvilket kræver nogle brede skuldre og en menneskekender
  • Komfortabel i arbejdet med budgetter og planlægning, målstyring og for- og efterkalkulationer
  • God til at optimere den daglige drift og kan lide at have ”orden i tingene”
  • Struktureret og systematisk i sin arbejdstilgang og god til at arbejde med data. Det kræver du har gode it evner, specielt Excel kendskab og der er fornyeligt indført nyt ERP system (MS Nav)
  • Åben, ærlig og ukompliceret i sin omgang med kolleger

Jespers Torvekøkken tilbyder en spændende stilling, hvor du får en nøglerolle og du kan skabe din egen succes fra dag et. Du refererer til Jesper Holmberg. Du får gode udviklingsmuligheder i jobbet med en lønpakke efter kvalifikationer.

Er stillingen noget for dig?

Søg stillingen ved at klikke på ansøgningsknappen, hvor du kan uploade din ansøgning og CV.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senior rekrutteringskonsulent i Hartmanns Martin Cordt på mobil 4121 1344 / mail martin.cordt@hartmanns.dk.

Stillingen forventes besat i løbet af november måned med opstart pr. 2.januar 2017, det forventes der afholdes samtaler sidst i november.

Hartmanns A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

 

Søg job