Geografi 
  • Hovedstaden (inkl. Nordsjælland)
Kontaktperson 
Telefon 
+45 4121 1327
Jobmærke 
1000117
Ansøgningsfrist 
07-12-2016

3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 40 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere.

3Danmark har kontor i et renoveret pakhus i Scandiagade i Københavnssydvest-kvarter. Vi beskæftiger ca. 650 medarbejdere. 3 har mere end 1,1 millioner kunder i Danmark.

Teamleder til Credit & Fraud hos HI3G

Har du erfaring med kreditvurdering, og har du talent for at opdage Fraud? Er du en vinder, og ønsker du kompetente og passionerede kolleger? Så kan det være, du er den nye Teamleder til Credit & Fraud.

3’s finansafdeling tilbyder en spændende stilling i en dynamisk virksomhed med en energisk og positiv kultur, hvor der er kompetente og passionerede kollegaer, som brænder for virksomhedskulturen. Der vil være en attraktiv lønpakke samt gode udviklingsmuligheder.

Som Teamleder vil du indgå i finansdivisionen, hvor der vil være muligheder for at udvikle sig og ikke mindst vokse i stillingen.

Jobbet

Du vil blive ansvarlig for HI3G´s kreditpolitik, og du vil indgå i Risk Management afdelingen. Du vil have ansvaret for teamet Credit & Fraud på syv kompetente medarbejdere, som bl.a. håndterer telefoniske henvendelser, behandling af Fraud-sager og diverse administrative opgaver.

Du vil bl.a. stå for træning og introduktion af kreditpolitikken til nyansatte, have ansvaret for Fraud-systemet samt opdage eventuel Fraud i virksomheden. Derfor er det vigtigt, at du har en føling på, hvad der sker i organisationen.

Som Teamleder vil du have overblikket og tage styringen på diverse operationelle opgaver og hjælpe til i driften, når der er travlt i teamet. Derudover vil du skulle analysere data i Fraud-systemet og komme med input til, hvordan virksomheden eventuelt kan optimere processerne.

Hverdagen er travl, og der er fokus på at minimere tab, og nedbringe mængden af dårlig gæld. Afdelingen lægger stor vægt på at have det godt, når vi er på arbejde, så tonen er frisk og humoristisk.

Profil

Du har sandsynligvis en relevant videregående uddannelse samt erfaring med personaleledelse fra en lignende stilling.

Derudover forventer vi, at:

  • Du har erfaring med analyse af datamateriale
  • Du har kendskab til regnskabsanalyse og kreditvurdering
  • Du har erfaring inden for telebranchen eller den finansielle sektor
  • Du er teknisk minded og kan lære eller har kendskab til SAS
  • Du er superbruger i Microsoft Office
  • Du har gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt
  • Du behersker engelsk på et højt niveau

Derudover har du en struktureret og analytisk tilgang til arbejdet. Som person er du vellidt blandt kollegaer, men samtidig besidder du en gennemslagskraft og kan sige fra. Det er essentielt, at du har forretningsforståelse og er kommercielt indstillet, og derved formår at balancere mellem en salgsorganisation og en kreditafdeling samt stadig kan opretholde det gode samarbejde på tværs af afdelinger.

Vi forventer, du kan begå dig på alle niveauer i organisationen og er dygtig til at skabe og vedligeholde et netværk.

Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Anne Nyvang, Hartmanns +45 4121 13 27

Hartmanns A/S varetager rekrutteringsprocessen, hvorfor al henvendelse bedes rettet hertil. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler og forbeholder os muligheden for at indkalde kandidater inden ansøgningsfristens udløb.

 

Søg job