Findes der en "genvejstast" til at ansætte den nye medarbejder?

Den helt rigtige medarbejder i det jobbet kan have en mærkbar positiv økonomisk effekt for forretningen, og omvendt er det dyrt at ansætte de forkerte medarbejdere – en professionel rekrutteringsproces og gode ansættelsessamtaler har derfor stor værdi for organisationer og virksomheder.

Hvordan  sikrer vi en rekrutteringsproces, hvor tyngden i vores indsats bliver lagt i de helt afgørende elementer? Vores erfaring er, at der er kritiske trin i processen, hvor vi må koncentrere vores tid og ressourcer, hvis vi ønsker det ”rette match” – og den kommende medarbejder får succes i sit job. Der er samtidig tidspunkter i processen, hvor vi kan effektivisere vores tid betydeligt uden at gå på kompromis med resultatet.   

På Hartmanns Go’ morgenmøde den 6. marts stiller vi skarpt på og giver inspiration til en effektiv rekrutteringsproces, den retningsgivende jobanalyse, strukturen for interviewet, referencer og håndtering af afslag til kandidater – på det moderne jobmarked, hvor genvejstasten virker tillokkende.

Oplægsholder: Jens Hein, Senior Business Consulting Manager

Jens er en hyppig anvendt foredragsholder og underviser. Jens løser derudover adskillige direktør og specialistrekrutteringer i nogle af Nordens største virksomheder.

Download slides her